Candidatul ideal
- Studii superioare tehnice de profil;
- Minim 3 ani experienta in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de instalatii pentru constructii, cu precadere in specialitatea SANITARE;
- Foarte bune conostinte tehnice in domeniul instalatiilor - cunostinte privind tehnologiile de executie ale instalatiilor sanitare;
- Foarte bune cunostinte operare PC: Autocad, MS Project, Word, Excel, si alte softuri de proiectare;
- Cunoasterea pietei si a furnizorilor de instalatii sanitare din Romania;
- Cunostinte de limba engleza;
- Capacitatea de a interpreta proiecte;
- Buna cunoastere a preturilor, furnizorilor, concurentei, in acest domeniu;
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
- Bune abilitati de relationare;
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
- Abilitate de a lucra atat independent cat si in echipa.
Descrierea jobului
-Realizeaza oferte tehnic-comerciale şi asigura suportul tehnic in executia proiectului,
- Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
- Extrage listele de cantitati din planuri;
- Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
- Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
- Ofera solutii tehnice alternative, prin experienta profesionala proprie,
- Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport);
- Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
- Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale;
- Intocmirea graficelor de executie a lucrarilor;
- Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
- Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
- Sustinerea solutiilor oferite impreuna cu Departamentul de Vanzari;
- Intocmirea solicitarilor de clarificari;
- Ofera asistenta tehnica pe parcursul execuţiei proiectului si realizeaza modificarile de rigoare.
- Disponibilitate la deplasari

Beneficii:
- Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata;
- Salariu avantajos in functie de nivelul de cunostinte;
- Mediu de lucru profesional;
- Loc de munca stabil.
Descrierea companiei
Societatea RADEL&HAHN S.R.L. este sucursala din România a RADEL&HAHN Holding. Societatea a dezvoltat relaţii puternice cu clienţii şi furnizorii, bazate pe încredere reciprocă, datorită onestităţii, onorabilităţii, şi punctualităţii de care am dat dovadă. Obiectivul nostru principal este încântarea clienţilor. Activitatea noastră include designul, montarea, livrarea şi punerea în funcţiune a instalaţiilor tehnice în domeniul construcţiilor civile şi industriale.
Domenii de activitate ale Radel&HahnS.R.L.: • sisteme de climatizare şi ventilaţie cu capacitate între 1000 şi 140000 m3/h • instalaţii şi tehnică de răcire - sisteme de răcire • instalaţii tehnologice - tehnica proceselor (aer comprimat, vid, răcire) • instalaţii de combaterea incendiilor şi şprinclere • instalaţii interioare în domeniul construcţiilor, instalaţii complete de încălzire,climatizare, ventilaţie şi sanitare • instalaţii pentru medii controlate: instalaţii de climatizare pentru camere curate • tehnică de automatizare, sisteme şi instalaţii de comandă • service, întreţinere şi supraveghere la distanţă • concept şi design • construcţii civile şi industriale • instalaţii electrice.
SC Radel-Hahn srl. Str.XI,Nr.84 RO- 307395 Şag /Timişoara
0736909380Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.